Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

FAQ

Co je PROVIZNĚ?

PROVIZNĚ je online aplikace, která je určena pro podporu provizního prodeje na eshopech. V rámci našeho řešení nabízíme partnerství a využití systému pro jakýkoliv eshop bez nutnosti počáteční investice.

Jaké prohlížeče podporují PROVIZNĚ?

Podporujeme novější verze prohlížečů Internet Explorer 11+, Google Chrome a Firefox. Jako základní požadavek je zapnutí funkce cookies a podpora Javascript, což je dnes naprostý standard. Aplikace je dostupná z moderních mobilních telefonů - smartphone a z tabletů.

Jak se zaregistruju do systému PROVIZNĚ?

Velmi jednoduše. Stačí kliknout na Zaregistrujte se zdarma a vyplnit potřebné údaje. Po vyplnění povinných údajů (email, heslo a potvrzení hesla) budou na Váš email odeslány informace jak postupovat v registraci dále. Nezapomeňte zaškrtnout, že souhlasíte s obchodními podmínkami.

Co PROVIZNĚ svým uživatelům nabízí?

PROVIZNĚ je online aplikace určená pro podporu provizního prodeje na eshopech. V rámci našeho řešení nabízíme partnerství a využití systému pro jakýkoliv eshop bez nutnosti počáteční investice. Současně nabízíme možnost výdělku jak pro aktivní partnery (bloggery, správce osobních stránek apod.), tak i pro běžné uživatele - provizní prodej je možné realizovat např. pomocí osobních profilů na sociálních sítích (Facebook, Twitter, Google+) a získané provize pak použít v rámci dalších nákupů na partnerských eshopech.

Proč je systém pro uživatele systému PROVIZNĚ zdarma?

PROVIZNĚ se neustále vyvíjí a řada nástrojů a funkcionalit se bude stále rozšiřovat a zlepšovat. Registrace je zcela zdarma a účast v affiliate programu také.

Nemůžete se do systému přihlásit?

Zkontrolujte si, zda jste zadali Vaše údaje správně (email, případně heslo). Malá a velká písmena systém rozpozná. Při přihlašování si dejte pozor, zda nemáte zapnutou klávesu Caps Lock. Zde by mohl nastat problém při registraci a následném přihlášení do systému.

Zapomněli jste heslo?

V případě, že jste zapomněli heslo, klikněte v pravém horním rohu na “Přihlásit”. Pod emailem a heslem naleznete položku “Zapomenuté heslo”, na ni klikněte a nepište email, na který Vám budou poslány instrukce k obnovení hesla.

Je možné zapomenuté heslo zaslat emailem?

Z bezpečnostních důvodů není možné zaslat zapomenuté heslo emailem. Heslo si můžete znovu vygenerovat v přihlašovacím formuláři.

Jak je zabezpečena komunikace se systémem?

V tuto chvíli je komunikace umožněna pouze přes šifrovaný protokol HTTPS se silným certifikátem.

Jsou vkládaná data zálohována?

Ano, každý den se provádí automatická záloha celého systému na externí oddělené datové uložiště, pomocí kterého lze v případě nutnosti vrátit data do původního stavu. Současně dochází k inkrementálním zálohám dat několikrát denně. V případě, že bude nutné provést individuální obnovu dat, bude daný úkon zpoplatněn dle časové náročnosti.

Jak jsou zabezpečeny servery a kde jsou umístěny?

Servery jsou umístěny v zabezpečeném datovém centru SuperHosting.cz v Praze. Všechna data jsou replikována na záložní fyzicky oddělené uložiště tak, abychom maximálně zabezpečili data proti ztrátě. Samotné servery jsou pak pravidelně profylakticky kontrolovány, jak z hlediska hardware, tak i z pohledu softwarového vybavení.

Máte zpracovaný manuál?

Tištěný manuál aktuálně nepřipravujeme. V celém systému jsou k dispozici kontextové nápovědy. Případné další dotazy můžete zasílat pomocí technické podpory - odkaz naleznete přímo v aplikaci.